GAMISS WISHLIST

by - јул 31, 2017

Helou dragi Goticari! Dobrodosli u novo izdanje visliste!


Ovog puta se radi o mojoj listi zelja sa sajta GAMISS. Do sada nisam imala prilike da porucujem sa ovog sajta, zato se posebno radujem njihovog paketu. Citajuci recenzije svojih kolega, pokupila sam veliki broj zadovoljnih kupaca njihove robe tako da sam sigurna da cu i ja biti odusevljena svojom porudzbinom.

U prilog dolazecoj skoli, ja sam se ovog puta odlucila da porucim dva rancica, tzv. ruksaja, uz koje se dobijaju i mini novcanici. Oba su crne boje i bas u mom stilu i fazonu. Uz crne ranceve idu i crne patike tako da sam odlucila da i sebi priustim jedne, a koje su mi se najvise dopale mozete videti na slici.

Jako se radujem dolazecem paketu a u koliko se vama dopadaju mozete ih naruciti na sledece linkove:

(click on links to visit Gamiss online)
Coupone codes:
Rosegal - Rosegalxie
Zaful  - Zafulxie10 
Gammiss - GamissXie10




You May Also Like

22 коментара

  1. Predivne stvari <3 nisam nikad porucivala sa njihovog sajta :)

    ОдговориИзбриши
  2. Oke, predivne su stvari. I crno naj! Odličan post!



    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Tenisice i ruksaci su predivni, ja sam baš u traganju za crnim kožnim ruksakom i ako ne nađem nigdje svakako ću ga naručiti sa ovog sajta!

    http://myfantasyfriend.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Wow, kako dobar sajt, čini mi se da su stvari iz wishliste skroz tvoj fazon, a i moj xd. Mnogo mi se dopadaju stvari, pogotovo patike *o*

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  5. Thanks a lot :D

    super cool selection as usual. Love it :D

    NEW CITY BREAKS POST | Ponte D. Luís: the SWEEPING VIEW. <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepa lista ^_^ Divne stvarcice ^_^

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.com.mt/

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan izbor. Prvi ruksak je vrh. No, ono što mi je skrenulo pažnju na svoj izgled i detalje jesu patike :D. Zaista su predivne i jedinstvene sa ovim svojim "mrežicama". Podsjećaju me na one mrežaste čarape :D
    Želim ti lijep dan, draga, i nestrpljivo čekam recenziju!

    ОдговориИзбриши