Elegant Lady with Zaful

by - октобар 07, 2017

Pozdrav dragi moji, dobrodošli u novi revju post. Ovog puta radimo recenziju novog paketa, dobijenog sa meni omiljenog Zafula! Paket je stigao uredno, za neke dve ipo nedelje, što je po mom mišljenju okej, tako da sam se baš obradovala ovim stvarima! Ovog puta sam se odlučila za poručivanje jedne haljine i jedne torbice, i obe su mi istog trena zapale za oko! Kombinacija ove haljine uz ovu torbicu, i eventualno neke dobre salonke Vas može načini pravim damam tako da eto idealnog naziva za moj haul!


Haljina koju sam ja poručila, jeste u veličini 5xl, što bi kod nas bilo možda 2xl, tako da pre svega, pazite o veličinama. Materjal od kog je izrađena je zaista jako jako kvalitetan. Radi se o poliesteru (mešavini sintetike i pamuka), međutim ovaj komad odeće je i više nego udoban pri nošenju. Ovo nije prvi put da poručujem haljine sa Zafula, tako da sam i ovog puta zaista oduševljena.

Naime, haljine pripada brief stajlu, i može se nositi u nekim malo svečanijim prilikama (izlasci, različiti svečani eventi i slično). Cela je crna, tj. sama boja je jako intezivna i ostavlja veoma lep svetlucajući efekat, poput likre. Kada je dizajn u pitanju, radi se o kominovanoj haljini, s tri-četvrt rukavima, s bretelama i preklopnim delom koji pada. Haljina je jako ženstvena, veoma lepo stoji, i zaista daje jako fin slim izgled.

Jako je pristupačna, jer je cena skroz povoljna,tako da i ovog putta važi ono pravilo da Zaful zaista ima idealne stvari čiji je odnos cene i kvaliteta više nego idealan.  Preporučujem je svim punijim damama i sigurna sam da ćete uživati u nošenju, bar delimično koliko ja. Potražite je u drugim veličinama i bojama ovde









Stvar koju sam takođe spomenula jeste ova torbica, koja me je kupila, za sve pare što bi se reklo. Naime, ona je urađena toliko kvalitetno i čvrsto da odaje utisak visoko brendirane i jako skupe torbice. Četvrtasta je, na preklapanje, s kajla kaišem, srebrne boje, i nitnama na rukohvatu.

Same dimenzije su osrednje. Torbica nije preterano velika, obzirom da je namenjena noćnim izlascima, i sličnim prilikama, tako da za iste vam je bukvalno neophodno samo mesto za novac, ruz, i telefon. Dovoljno je siroka da stane i poveći novčanih. Ja u nju čak uspevam da smestim i bežični punjač, po koji korektor i četkicu, parfem, novčanik i telefon. Eto dokaza koliko je efikasna i korisna.

Napravljena je od crne lažne kože čiji je itnezitet jako veliki. Tako pristupačna a izgleda tako brendirano i markirano! Možete je pronaći u drugim bojama ovde.









Ja sam sigurna da se Vama dopada ovaj Haul! Pišite mi šta Vam se posebno svidelo, i vaše utiske o ovim stvarima, kao i iskustva s Zafulom! Do sledećeg čitanja, voli Vas sve vaša....

You May Also Like

90 коментара

  1. Odlican izbor! Divne stvari, narocito mi se sve dopalo jer je u crnoj boji. Obozavam crne haljine i torbice, ipak deluju najelegantnije! ♥
    Uzivaj u vikendu draga!

    new
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/diy-sock-boots.html

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopadaju stvari koje si naručila. Ja obožavam crnu boju i mislim da je idealna za sve prilike. Ova torbica je također pun pogodak i mislim da će ti biti od koristi dosta ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog Giveaway

    ОдговориИзбриши
  3. Wow *O* uredno pratim sve tvoje haulove i mislim da je ovaj dosada najbolji. Haljina je predivna i nadam se da ćeš je nositi, a posebno mi se dopala ova torbica *O* i čim budem imala priliku naručit ću je sebi. Zaista si predivne stvari naručila, a i mogu se skupa kombinovati :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam crnu boju i većina ormara mi je crna. :D Zato mi se sviđa i ovaj outfit, a torbica mi je posebno divna! Hvala ti na ovom postu, draga! Čekam s nestrpljenjem tvoj novi post. :)

    Carstvo zapisanih misli

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican izbor! Haljina ti prelepo stoji,a torbica je zaista divna. <3

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan izbor, draga Sandra, ali ono što me posebno oduševilo jeste torbica. Njih mi nikada dosta, a ova torbica je tako lagana za kombinovanje kako sa casual tako i sa malo elegantnijom varijantom, da sam prosto oduševljena. Pored toga još je i crna ^_^
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  7. Izuzetno mi se dopadaju stvari koje si poručila, izgledaju veoma lepo i pristaju ti, recenzije su savršene, uživaj u nošenju i korišćenju stvarčica! ;) <33

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
  8. i really love the bag!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  9. This outfit is really nice, dear. I loooove black colors. Unfortunately I can't read this language... what a pitty for me! Count me in as one of your followers!

    Antonia / Rock ur Nails!
    http://rockuroutfit.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  10. Prelepe stvari si naručila draga!Torbica je vrhunska, a haljina ti divno stoji. :D

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Super stvari si naručila. Haljina je prelepa, ali torba je još bolja. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  12. Draga Sandra predivnu si haljinu izabrala, iskreno mnogo mi se dopada, a kombinacija kao na slici je pun pogodak! Divno! :)

    minnahslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Gostei das peças mas a bolsa e perfeita!

    Beijoss

    https://glamour-02.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  14. Crna boja je po mom misljenju uvijek pun pogodak. Haljina mi se mnogo svidja, kao i torba. Svaka cast na izboru <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Draga Sandra, haljina deluje baš fino i prelepo ti stoji. Torbica takođe. Nekako mi skroz idu zajedno i bilo bi lepo da haljina postoji i u manjoj veličini (pošto je ova plus size). Mnogo mi se dopala.

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  16. Great choices. Both are beautiful.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ОдговориИзбриши
  17. i love off shoulders and that dress is wonderful! i love it :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  18. Jako lijepe stvari si naručila! Haljina je baš lijepa, ali od svega najviše mi se sviđa torbica. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  19. Haljina je predivna i zaista ti divno stoji! :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  20. Grdana moja! *----* Predivno ti stoji haljina, i torbica je preslatka. Nekako je po mom ukusu. ♥♥

    Novi post: https://innisall.blogspot.com/2017/10/disney-tag.html

    ОдговориИзбриши
  21. Obozavam Zaful, super stvari si porucila. Pratim te #458, uzvrati ako zelis. ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. The bag is so cute ! I'm following :3
    Chu,chu,
    Sara Meireles

    https://blogsarameireles.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  23. Odličan izbor. Haljina mi se jako sviđa i odlično ti stoji, torbica je također divna i kombinacija tih dvoje je baš pogodak :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  24. sukienka jest oryginalna, nie widziałem nigdy takiej. Masz gust i to najważniejsze.

    Pozdrawiam serdecznie.

    ОдговориИзбриши
  25. Hi dear, I really like the bag and the dress that's fine look :)

    ОдговориИзбриши
  26. Odličan post, draga.

    Ova haljinica ti prelijepo stoji, baš je slatka i vrlo elegantna.
    Torbica je prelijepa, mnogo mi se sviđa. :)
    Sve pohvale za izbor.

    amaterskaumjetnost.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  27. Torbica je predivna, slicnu sam trazila tako da je sigurno narucujem. Haljina je isto divna i super ti stoji. 😄❤

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  28. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  29. Stvari su sjajne, bas mi se dopadaju.

    http://mimmi-corner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  30. Draga Sandra što se mene tiče, najbolji post do sada. Baš mi je drago da si se slikala u haljini. Predivno ti stoji. Model haljine je prelep. Torbica je baš prava damska. Očekujem još ovakvih postova . Sve pohvale zaista.

    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
  31. Divan izbor stvari !
    Naročito mi se dopada što je sve crno, moje omiljeno!
    Jako dobar post :)♥

    http://alexanic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  32. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши