FRIENDZONE??? Why is friendzone okay? How to avoid it? What to do if you fall into the friendzone?

by - фебруар 17, 2018

Well, hello everyone, welcome to Malefica ZONE! 
It's Saturday, 17th of February, and It's so unusual day for me! But I'm so inspired to write posts! In last time, there was so much reviews here, so I'm so happy and I'm glad to talk relaxed with you. Today, one random topic, but very interesting, and something what you're asking me to talk about.

FRIEND ZONE? I am sure that each of us have met this occurrence, and that we all have problems with it. So I decided today to share with you a story that can be instructive/informative/educative to you. Of course, this topic is also very fun. However, I must write in my language of respect to all readers. So, please, click on the translation button, in right margine, and read in your language. Well, let's start.


Well, What is actually friend zone?

Šta je zapravo frendzona? Uprošćeno rečeno, to je pojava, koja se desi i koja nastane, tek nakon što nekoga upoznate, a koji Vam se prethodno sviđao, međutim zbog njegovog drugarskog odnosa prema Vama, gubi se svaka moućnost da među Vama bude nešto više od prijateljstva. Tipa dopisivali ste se sa nekim dugo preko fejsbuka, ili instagrama, i dogovorite izlazak, te kad se desi, taj dejt se pretvori u klasičnu bleju sa drugom. Frendzona može da se desi od strane Vas, tipa ako Vam se ne dopadne taj partner, te u njemu vidite druga/drugaricu, međutim ta vrsta frendzone nije ona koja nam predstavlja problem, i nije nešto na šta previše obraćamo pažnju. Tip frendzone koji nam svima predstavlja smetnju jeste kada se naša simpatija prema nama ophodi kao prema svom ortaku. 

Frendzona koja takođe može da postoji, jeste kada se sa nekim družite i onda odjednom osetite nešto prema tom drugu/drugarici, ali nemate snage ni hrabrosti da priznate, te ostaju samo muke, i patnja, dok on u Vama vidi samo priajtelja, a vi u njemu sve. Međutim ta vrsta zone nije danas naša tema, međutim ostatak priče može biti veoma poučan i u tom slučaju.


How and Why we fall into the friend zone?

Da, ovo je pravi pitanje. I čim osetimo frenzonu, mi ga postavljamo. Kako smo mi zapravo upali u to ograničenje? Kada se to desi, bitno je da budete objektivni i iskreni prema sebi. Ne treba žaliti sebe, ili još gore, nipodištavati se, bagatelizovati i umanjviati svoju cenu. Ako neka osoba ne želi da bude sa Vama, to nije razlog da je mrzite, a još manji razlog da mrzite sebe zbog toga. Možda mu/joj se jednostavno  ne dopadate fizički. Verovatno Vas je zamišljao drugačije, imao drugačiju sliku o  Vama, te prvi kontakt nije bio dovoljan da se on zaljubi u Vas takve kakvi ste, već je svoju pažnju preusmerio ipak na onu prethodnu viziju Vas. Ali to nije razlog, ponavljam, da se Vi ponašate drugačije nego što biste se ponašali inače. Bitno je da ostanete prirodni, pozitivni, nasmejani, da date sve od sebe da stekne što bolji utisak o Vama, da biste ipak to prijateljstvo načinili njemu značajnim, jer se iz prijateljstva može razviti svašta, hoho!

Elem, možda je taj dečko (pričaću u muškom rodu, ali se odnosi i na dečake prema curama), zamišljao Vaš karakter drugačijim, imao neku drugu viziju Vas, te kada Vas je upoznao, shvatio je da mu odgovarate kao prijatelj, kao rođak, i ne želi da eksperimentiše sa Vama, jer ukoliko to uradi, postoji mogućnost da Vas zauvek izgubi (nakon raskida), te ne želi da rizikuje, i postavlja se prema Vama na najbolji mogući način - prijateljski, i daje i sebi i Vama i vremena i prostora da se bolje upoznate i razmislite da li ste Vi zaista dobar par. Ako se prema Vama odnosi sa 'brate, ortak, druže, prijatelju', zeza Vas, sprda, znači da ste upali u frendzonu. 


How to behave in the friend zone?

Nakon što shvatimo da smo u frenzoni, sledi more pitanja, koja umeju baš da nas dotaknu, i sruše nam snove. Zašto? Kako? Da li stvarno nisam dovoljno dobra za njega? Šta meni fali? Zašto neće da bude sa mnom? Možda ima neku? Možda me samo zavlači, i iskorišćava moje vreme? A nakon toga slede pitanja i negiranja praćena dozom besa ''Sad namerno ne treba da se družim sa njim! Da li i kako da mu se osvetim, pošto je dozovolio da se zaljubim za njega i na kraju me ispalio? Šta da radim?''... Sva ova pitanja odgovaraju jednom, sveobuhvatnom.. Kako se treba ponašati u frendzoni? Ako je Vama imalo iskreno stalo do te osobe, Vi ćete je želeti u svom krugu, pa makar i kao prijatelja, ako je ne možete imati više od toga.

U tom slučaju, kao što sam i već spomenula, treba se ponašati prirodno, biti iskreni prema njemu, fini, ljubazni, i početi s najnormalnijim prijateljskim odnosom, kako biste zadobili njegovo poverenje i postali mu drugarica. Međutim, ne mislim da treba biti baš toliko iskren i priznati svoja osećanja, jer ista neretko mogu odbiti osobu od Vas, upravo iz nekog postojanog straha. Ostanite pribrani, ponašajte se kako dolikuje jednoj otmenoj osobi kakvu bi svako želeo za prijatelja. Elem, ponavljam, ukoliko budete dovoljno mudri i iskreni, to prijateljstvo može da posluži da jednog dana uđete u vezu, ukoliko shvati da ste vi ta iskrena osoba koja je uvek tu za njega.
How to Avoid Friend zone? 

Svako ko je ikad imao priliku da upadne u frendzonu, plaši se svakog noovg upoznavanja, i ima tremu, zar ne? Makar i u malom procentu, sigurna sam da svako oseća istu pojavu. Međutim, ja i dalje tvrdim da treba ostati okej sa istom osobom, ali ne nipodaštaviti ni njega ni sebe, jer ako neko ne želi da bude sa Vama, ne možete ga naterati, a jako je ružno moljakati ga, juriti, i slično. Zato svi sebi postavljamo ovo pitanje.
 Kako izbaći i ne upasti u frendzonu? 

Postoje mali trikovi, i ovaj deo važi isključivo za devojke. A vi momci, obratite pažnju, da biste znali da rasudite pre nego stpate neku curu u prijateljske krugove. Drage dame, iskoristite svoju ženstvenost. Iskoristite to što ste žena. Naravno, ovo ne znači da se treba razgoliti, utegnuti i prenašminkati i otići na dejt! Baš naprotiv! Na prvi dejt se odlazi pristojno obučena, u nekom univerzalnom stilu, pogotovo u koliko ne znate da li ćete ići na večeru, na piće ili na bleju u parku. Zamislite obučete haljinu i odete u bioskop, ili trenerku i patike, a odete u restoran... Obucite nešto u čemu se osećate priradno, u čemu ste vi-vi, što će biti pomalo privlačno, ali odmereno, ne prenapadno, ne vulgarno! Otkrijte deo svoje kože, u maloj meri, ali neka to bude na mestu. Nemojte praviti prenapadne frizure, i nešto što inače ne nosite svakog dana. Zamislite situaciju napravite neke lokne koje će on videti tad i nikad više, eventualno na nekim slavljima gde budete išli. Ne preterujte sa šminkom, budite što prirodnije. Ipak je to muški um, ne kapira foru sa šminkanjem. 

Nosite neutralan nakit. I ne preterujte sa parfemom! Namirišite se nekim opojnim, ne previše slatkim, ne previše cvetnim parfemom, već nekim kojim ćete zagolicati njegovu maštu. Ponašajte se prirodno, opušteno, izbacite iz glave misao da izlazite sa svojim budućim dečkom/verenikom/mužom! Izlazite sa najobičnijom osobom na kafu, koji će Vam najverovatnije biti prvo prijatelj, pa sve ostalo. Ne smišljajte unapred teme za razgovor, ne smišljajte pitanja, pustite da se sve dešava spontano i neplanirano, jer tako najbolje ispadne. U koliko dođe trenutak ćutanja gde ni ti ni on ne znate o čemu da pričate, zamislite da uemsto glave ima kupus, i to će Vas sigurno nasmejati. Njemu će biti interesantan Vaš iskreni osmeh, te će Vas sigurno pitati čemu se smejete, odatle mogu proizaći razne druge teme, i eto povoda za dugi razgovor. Takođe, gestikulacija i govor tela je veoma bitan. U koliko po prirodi niste neka ekstremna zavodnica, ne trudite se da budete to, ne zabacujte kosu, ne prevrćite očima, ne gledate sa strane, ne komentarišite druge ljude, vodite računa šta o kome pričate jer se može desiti da krenete da odgovarate nejku osobu koja je njemu drugarica ili rođaka, tako da se on neće osetiti prijatno, pomisliće svašta o vama i odbaciti mogućnost vaše veze. Ponašajte se smireno, ljubazno i otmeno. I nikako ne zaboravite, osmeh je najveće oružje za kojim možete posegnuti u tom trenutku. Elem nikako ne nosite prejake ruževe, jer tad neće poželeti da se ljubi sa Vama! HAHAH Okej.

Why is friendzone okay?

Ja sam neko kome se desilo da doživi dva velika zaljubljivanja i da se ista završe frenzonom. I vremenom sam shvatila da je to zapravo nešto veoma dobro što mi se desilo. Zašto? Zato što sam dobila veoma dobre, iskrene i prave priajtelje, kojima mogu da pričam sve, i koji će me uvek saslušati, i biti tu za mene. Naravno, od Vas se očekuje isto. Ali to je jako dobra situacija. Desiće se da Vam taj drug (nesuđeni dečko) priča o nekoj devojci, kako mu se sviđa, kako bi bio sa njom, pitaće Vas za savet i slično. U tom trenutku je najbitnije da ne pokažete ljubomoru, koja će bar malo postojati. Daleko od toga da ga treba odvraćati od te devojke. Morate iamti na umu da ste mu Vi samo prijateljica, te to i zaista budite. Dajte mu iskreni savet, na kome će Vam on biti zaista zahvalan.

Pomozite mu u odabiru košulje, odabiru poklona za tu neku drugu devojku, budite uz njega kad se svađa sa njom, kad su u krizi, kad se vole, budite srećni jer je on srećan. Budite uz njega kada raskinu, ne dozvolite da pati, već mu pokažite da ima nekog na kog uvek može da se osloni. Desiće se, promeniće on tako dve, tri, pet devojaka, međutim on će se uvek vraćati samo Vama. Znaće da ste vi ta iskrena, dobra, požrtvovana osoba, koja je vredna pažnje, i koja zaslužuje njegovu ljubav. Te tada iskoristite priliku i budite sa njim.  Jer nakon svih razočarenja on će znati da ste Vi ta koja ga čeka, i koju on zaslužuje. Dajte sebi vremena, dajte i njemu, razmišljajte, pričajte zajedno na tu temu, ali sam sigurna da će Vaša priča imati srećan kraj. A i ako se desi da budete zajedno, pa jednog dana raskinete, taj raskid će biti blag, i sigurno ćete ostati u dobrim odnosima, zbog svega što ste prošli zajedno. Verujte mi! 
Well, Did you ever fall into the friendzone? What is your expirience? Share your story with us!
To the next time, Malefica loves you all!
Follow me on Instagram, and Bloglovin', subscribe on my Youtube channel, soon there will be first video, and like my Facebook page! Love u!

You May Also Like

74 коментара

  1. Verovala ili ne, tema pisana za mene kao poručena. Frendzona je nešto što slobodno mogu da svrstam u top 3 ličnih životnih karakteristika. :'D Nekako uvek krenemo kao prijatelji i onda potencijalni dečko prelazi na malo drugačije postupke da mi da do znanja da ne želi samo prijateljstvo. A ja kao verovatno, veoma veliki debil, ne kapiram to dok mi treća osoba (najbolja drugarica, ili bilo koja drugarica) to ne objasni. I ja šta ću, navikla se na odnos kakav smo imali na početku, nastavim po istom i nesvesno ga zbog svoje trapavosti ostavim u toj frendzoni, iako možda postoji drugačije osećanje i sa moje strane. No, kome to i kako objasniti, jednostavno nisam spretna u tim stvarima. Post mi se veoma dopada, mislim da si jedina koju znam da je pisala o ovoj temi tako predano i detaljno! Inače, sačuvala sam ga na laptopu da pročitam svaki put kad "namirišem" novo "prijateljstvo". Još jednom, hvala i bravo! <33

    ОдговориИзбриши
  2. Iako nemam iskustva s friendzonom (osim kad sam ja neprimetivši da mu se sviđam, freindozonvala jednog 'druga'😂), gledajući razne videe na jutjubu, čitajući postove itd. ukapirala sam koliko je užasno biti friendzonovan i totalno mogu da razumem ljude koji se žale na to. Odličan, pre svega jako koristan post. Svaka čast.

    P.S: Imaš poruku na Instagramu 😂❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  3. Jao,friendzone.To može biti zeznuto sa vremena na vreme.Ja sam prošle godine jednog druga friendzonovala a nisam to ni provalila dok mi drugarice nisu rekle.Naš odnos je kasnije bio poprilično čudan.Ali post ti je veoma originalan i koristan.Bravo!

    Visit my blog:justbebeworld.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Frendzona moze da bude bas problem. Imala sam iskustva i nisu dobro prosla. Odlicni su ti saveti draga i mislim da ovo svaka zena treba da procita ali i muskarci :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post i sve sisper napisala. Ja se nikada nisam našla u friendzonu, a i ne želim, to zna biti baš zeznuto i akward

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicaan post! :)
    Ako zelis da se medusobno zapratimo, ostavi komentar i klikni na linkove na kraju posta ako nades vremena :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Love your post! <3 <3 Great!
    http://www.nossomosmoda.com/2018/02/tres-coroas-shoes-levara-nove.html

    Confira nossas últimas publicações em: >>> http://www.nossomosmoda.com/

    ОдговориИзбриши
  8. So useful post! Sure, it is very helpful for everyone!

    Blog: Witty Sweety
    Instagram: @witty_sweety

    ОдговориИзбриши
  9. I love your blog because you‘re writing about things like that. 👍🏼❤️

    ОдговориИзбриши
  10. I never felt in friendzone but I think it's something very hard to face.
    Very helpful tips dear!
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  11. Its really very interesting topic!! I think we should never force anyone to stay with us or to stay connected with us. If they fell to be with us they will put there efforts for that. and that's the beauty of any relation.
    tips are great!!
    My Blog
    Instagram

    ОдговориИзбриши
  12. nice topic!! it's really sad when you like someone and you are caught in the friendzone... but we should really never force anyone to do anything...
    xoxo

    https://lecaferouge.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  13. Koliko sam se obradovala kada sam videla post na srpskom 😊😊 A tema je prezanimljiva. Iskreno, nemam nekih problema sa friendzone-om jer tehnicki nemam oko koga da patim po tom pitanju. Niko mi se nikada nije toliko dopao da bih zalila sto smo samo prijatelji. Ja sam dva puta stavila ljude u friend zone, i oba puta sam se osecala bas sugavo.. tako da 💩💩 Ali bas mi je bio zanimljiv post. Verovatno ce nekada da mi zatrebaju saveti kako izaci odatle hahah. Odlican post ❤❤😊

    Novi post----
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Seu post é bem interessante e perfeito, parabéns por abordar esse tema.
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    ОдговориИзбриши
  15. Your post is about really interesting topic, it was great to get to know your point of view about it :) Personally I think that "friendzone" isn't ok.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Well i never read nothing about this.. its new for me. But thanks for sharing and for your tips...
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши
  17. Great post, my friend.
    Your tips are so useful!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  18. Last year I liked a boy a lot, I tried to conquer him, but he rejected me, said he had a girlfriend, but we could be FRIENDS, and after three weeks he ended up with his girlfriend (for me it was a bit strange) I admit I did not know In that case, when two months had passed, I was totally paranoid and decided to stop looking for it, just in case.
    Hahaha A kiss!

    ОдговориИзбриши
  19. Huh, evo i mene konačno nazad 😁😁. Dugo me nije bilo i vidim da sam mnogo propustila. No, drago mi je da sam čitala nešto ovako poučno i korisno. Friendzone zaista zna da bude veoma teško ( koliko za nas toliko i za momke). Ne znam da li da kažem na sreću ili na žalost, ali nisam nešto pretjerano zaljubive prirode tako da još nisam iskusila negativne strane friendzone. No, ono što sam iskusila jeste izlazak iz jedne duge prijateljske (više ortačke) veze u jednu zaista ozbiljnu vezu koja, evo, polako puni 6 godina 😁. I po mom mišljenju to su najdivnije veze. Nikada tu ne moraš nešto mnogo da razmišlješ jer dovoljno dobro ga poznaješ još iz vremena kada ste bili ortaci 😉😉

    ОдговориИзбриши
  20. Adoramos o post!
    Beijinhos, http://damselme.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  21. Predobar post ! Super napisano *_* Oduševljena sam!

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  22. Hah good. :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  23. It's an interesting topic! I don't know what to think about it because I never experienced it :)

    http://purflefox.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши